© Your Proud Company
Je privacy is belangrijk voor ons, bekijk hoe in onze privacy-verklaring.
“People don’t buy what you do; they buy why you do it. And what you do simply proves what you believe”
Simon Sinek
De naam Simon Sinek en zijn ‘Why’ kun je niet meer omheen. Om klanten en nieuwe medewerkers aan te trekken is het begrijpen waarom je als organisatie doet wat je doet onmisbaar. Het is de kern van je bedrijf en de basis voor een gezonde bedrijfscultuur. Maar wat is dan die Why, hoe vind je die en nog belangrijker hoe omschrijf je die?
Door interviews en workshops met sleutelfiguren binnen de organisatie vormen wij snel een helder beeld van de organisatie en de eigenschappen die haar uniek maken en die een grote aantrekkingskracht hebben op talent.
Samen met jou vertalen we deze unieke eigenschappen naar de Why van jouw organisatie en een heldere en inspirerende visie en missie.
Het hebben en uitdragen van een aantrekkelijk geformuleerde Why, visie en missie, waar de hele organisatie achter staat, is een basisvoorwaarde wanneer je als werkgever je aantrekkingskracht op bestaande en toekomstige talentvolle medewerkers wil vergroten.
Wanneer is ‘Find your Why’ geschikt?
Wat levert het op?
Kortom, je why is onmisbaar om serieus genomen te worden als organisatie. Een van de stappen richting een gezonde bedrijfscultuur. Boek vandaag nog een sessie over je why via onderstaand formulier.